Известие

Collapse
No announcement yet.

Отново си закачих пин 15

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Отново си закачих пин 15

    Днес си викам - я да го закача да видим кво ше стане. Вързах го, паля... и някво яко играене на оборотите около 10 сек. След което всичко заспа.
    Викам си тръгвам да я пробвам. Позасилих я, освободих от скорост - разклати ги малко оборотите и спря. На следващото освобождаване от скорост всичко беше бетон. И така до края на деня. Никви обороти не играят, всичко ток и жица.
    Нямам представа как, но се самоуправи (за сега).

    Само нещо има, което ме дразни - при натискане на съединителя (за смяна на предавка примерно), сама си подава газ до около 1500-1600 оборота за секунда, след което ги нормализира. Ефекта е, като да закъснееш да пуснеш педала на газта докато сменяш предавка.
    Не го прави всеки път, рядко се случваше , ама все пак ме издразни.

    И че тъй де... незнайно от кво, оборотите ми се опраиха
    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
    Alfa Romeo 156 2.0 TS

    рейтинг фотографов

  • #2
    Ти нали чисти бензинови дюзи?. Явно едно от нещата които си направил е решило проблемите. Странно животно е ТС-а...

    Comment


    • #3
      А докато го беше махнал прекъсваше ли ти като подадеш газ? Щото на мен започна да ми прекъсва като и подам газ откакто го махнах този пин 15 и сега като и дам газ на скорост придръпва 1-2 пъти и тогава започва да ускорява... А ТС-а е не само странно... то нема такова животно направо...
      www.t-auto.bg

      Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
        А докато го беше махнал прекъсваше ли ти като подадеш газ? Щото на мен започна да ми прекъсва като и подам газ откакто го махнах този пин 15 и сега като и дам газ на скорост придръпва 1-2 пъти и тогава започва да ускорява... А ТС-а е не само странно... то нема такова животно направо...
        Не, никакви прекъсвания не е имало. То няма и връзка... пин 15 мисля, че взема инфо от централата на АБС и дава на ЕКУ-то, за да знае кога колата е в движение и в какъв режим се намира моторя.
        Единствения плюс, който има като го вържеш (или поне който на практика се забелязва) е, че спира да забива муцуната когато и отнемеш газ-та и разбира се одомера започва да брои километрите .
        Иначе километрите ти се отчитат само в километража.

        Твоя проблем е някакво съвпадение с рязането на въпросния пин. По-скоро си провери кабелите, свещите, бобините. Някъде там според мен се крие разковничето.

        ---------- Post added 04-09-2012 at 00:00 ---------- Previous post was 03-09-2012 at 23:59 ----------

        Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
        Ти нали чисти бензинови дюзи?. Явно едно от нещата които си направил е решило проблемите. Странно животно е ТС-а...
        Бе аз ги чистих, ма не бяха мръсни
        Там проблема се оказа в смесите.
        Lancia Delta 1.6 i.e - ex
        Alfa Romeo 156 2.0 TS

        рейтинг фотографов

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
          Не, никакви прекъсвания не е имало. То няма и връзка... пин 15 мисля, че взема инфо от централата на АБС и дава на ЕКУ-то, за да знае кога колата е в движение и в какъв режим се намира моторя.
          Единствения плюс, който има като го вържеш (или поне който на практика се забелязва) е, че спира да забива муцуната когато и отнемеш газ-та и разбира се одомера започва да брои километрите .
          Иначе километрите ти се отчитат само в километража.

          Твоя проблем е някакво съвпадение с рязането на въпросния пин. По-скоро си провери кабелите, свещите, бобините. Някъде там според мен се крие разковничето.
          Абе и аз за тях си мисля принципно, ама знае ли човек... Принципно диагностиката лови ли ги тях, ако се ебават нещо?
          www.t-auto.bg

          Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
            Абе и аз за тях си мисля принципно, ама знае ли човек... Принципно диагностиката лови ли ги тях, ако се ебават нещо?
            Тц
            Бубините ще си ги премериш. Свещите като ги свалиш, ще стане ясно в кво състояние са.
            Кабелите вече не знам... ако имаш познат, менкай с него за проба.
            Lancia Delta 1.6 i.e - ex
            Alfa Romeo 156 2.0 TS

            рейтинг фотографов

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
              Тц
              Бубините ще си ги премериш. Свещите като ги свалиш, ще стане ясно в кво състояние са.
              Кабелите вече не знам... ако имаш познат, менкай с него за проба.
              Свещите със сигурност са за смяна, все пак са Champion! Като я взех бяха чисто нови, затова изчаках. Вече тряя да са на около 10-15к, така че си им е време. Кабелите ги свалях скоро и не ми изглеждат много добре, а и доколкото знам на бензин сменяш ли свещи, сменяш и кабели. За бобините представа си нямам.. ще ги видим.
              За свещтите обаче проблема е следния... вечния въпрос - Денсо или Нжк...? И двата комплекта са ми по 160лв.
              www.t-auto.bg

              Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
                Свещите със сигурност са за смяна, все пак са Champion! Като я взех бяха чисто нови, затова изчаках. Вече тряя да са на около 10-15к, така че си им е време. Кабелите ги свалях скоро и не ми изглеждат много добре, а и доколкото знам на бензин сменяш ли свещи, сменяш и кабели. За бобините представа си нямам.. ще ги видим.
                За свещтите обаче проблема е следния... вечния въпрос - Денсо или Нжк...? И двата комплекта са ми по 160лв.
                10-15k изобщо не е голям пробег. Аз също карам с шампион (големите мисля) още от как я взех. Проблеми нямам, вече съм минал над 20к с тях, а преди това с тях си беше, тъй че са въртяни още.
                Това за кебелите което казваш, че се сменят със свещите - ама изобщо не е така, да не се нашиеш излишно...

                Относно избора марката - NGK разбира се, само да си сигурен в произхода.

                И в същност, шампион-а май изобщо не са лоши свещи, ако разбира се не си боднал някой от "оригиналните" по нашия пазар.
                Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                Alfa Romeo 156 2.0 TS

                рейтинг фотографов

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                  10-15k изобщо не е голям пробег. Аз също карам с шампион (големите мисля) още от как я взех. Проблеми нямам, вече съм минал над 20к с тях, а преди това с тях си беше, тъй че са въртяни още.
                  Това за кебелите което казваш, че се сменят със свещите - ама изобщо не е така, да не се нашиеш излишно...

                  Относно избора марката - NGK разбира се, само да си сигурен в произхода.

                  И в същност, шампион-а май изобщо не са лоши свещи, ако разбира се не си боднал някой от "оригиналните" по нашия пазар.
                  Доверен човек ми е казвал, че тея свещи минат ли 20к най-добре да се сменят. Иначе при мен стария собственик ги е сменял... абе минет са си, няма кво да се лъжем. А иначе НЖК-то ми е внос от Англия, няма как да е менте. А иначе защо си толкова сигурен, че те са по-добря избор от Денсото?
                  www.t-auto.bg

                  Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
                    Доверен човек ми е казвал, че тея свещи минат ли 20к най-добре да се сменят. Иначе при мен стария собственик ги е сменял... абе минет са си, няма кво да се лъжем. А иначе НЖК-то ми е внос от Англия, няма как да е менте. А иначе защо си толкова сигурен, че те са по-добря избор от Денсото?
                    За NGK отзивите са доста по-добри. Има Denso-та заминали на доста по-малък пробег от тоя който им дават. Даже май не са много малко случаите.
                    В същност малките са ми Denso, ама и с тях си я взех пак. Проблеми нямам и с тях. Бе и ни с едните, ни с другите имам ядове и да ти кажа, нямам намерение да ги сменям скоро.
                    Вадих ги преди около 4-5 000 км. и си ги регулирах. Работи си прекрасно колата, и по мои сметки с тоя "калпавия" шампион, ще изкара поне още 20-30к км

                    П.П: Бившата ми ланча я карах над 50к км. с NGK. Смених ги, сложих Denso - пълен кенеф. След 3 дена ги хвърлих и си купих като старите NGK. С тях я продадох...
                    Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 01:14.
                    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS

                    рейтинг фотографов

                    Comment


                    • #11
                      Мдам, имаш право. Мислех си от скоро време и аз да си закача пак пин 15 да вида кво ще стане, че това е много дразнещо да забива муцуната като пуснеш газта... ужас. Хайде утре ще пробвам и ще пиша и аз кво е станало.
                      www.t-auto.bg

                      Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
                        Мдам, имаш право. Мислех си от скоро време и аз да си закача пак пин 15 да вида кво ще стане, че това е много дразнещо да забива муцуната като пуснеш газта... ужас. Хайде утре ще пробвам и ще пиша и аз кво е станало.
                        Аз си бях свикнал да я карам така (в ниските предавки, винаги натискам съединителя, преди да отнема газ-та), даже ми беше леко неестествено като го закачих
                        Ама все пак реших да си върна тая "екстра".
                        Ами освен успех да ти пожелая... дано имаш като моя късмет.
                        Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS

                        рейтинг фотографов

                        Comment


                        • #13
                          И аз и свикнах де, ама нали знаеш... не е баш работа така... ако пак клати обороти ще я карам вече да я лекуват сериозните доктори!
                          www.t-auto.bg

                          Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                          Comment


                          • #14
                            Тия обороти са си проблем на едни определени 156-ци и няма да ви се оправят, как не ви омръзна да дъвчете едно и също нещо 5 години. На моята 166-ца защо никога не се клатят, нали е 2.0TS ?! Колегата много е избързал с пускането на темата, в момента в който компютъра си "настрои" работата пак ще клати И пак ще си откачи пина и друго спасение няма!
                            Този проблем е създаден за да може да се продават дебиЛомери, сонди, кабели, свещи и тпс-и в промишлени количества!
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • #15
                              Проблема е напълно решим без да има определени 156 на които не може Просто не е за работа пред дома и чесане на езици във форума.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X